Voditeljice:
Antonija Kranjec i Alemka Šegota
Japanska metoda množenja (poznata i kao kineska metoda množenja ili metoda množenja štapićima, odnosno linijama) učenicima pomaže vizualizirati množenje brojeva. Podrijetlo navedene metode nije poznato, a veliku je popularnost stekla početkom 21. stoljeća porastom društvenih mreža. Navedena je metoda najčešće prezentirana kao trik za lakše množenje brojeva te kao metoda množenja brojeva u istočnim kulturama, kao što su Japan, Kina i Indija. Učenici crtanjem linija i njihovih sjecišta određuju iznos umnoška dvaju faktora koristeći obično zbrajanje, bez potrebe za tablicom množenja. Jedinice, desetice i stotice faktora koji sudjeluju u umnošku dijelimo u linije. Linije prvog faktora okomite su na linije drugog faktora te se na taj način stvaraju sjecišta čiji se zbroj povezuje u konačan rezultat. Korištenjem ove vizualne metode množenje brojeva postaje zabavna i jednostavna računska operacija. Osim same metode, koja će biti prezentirana kroz nekoliko primjera, naglasak je na razumijevanje što se događa unutar same metode, odnosno kako nam podjela na linije (stotice, desetice, jedinice) pomaže prilikom množenja brojeva. Također ćemo pokazati razlog zbog kojega ova metoda, iako zabavna, nije zastupljena u klasičnoj nastavi matematike. Množenje brojeva ovim načinom pobuđuje zanimanje i radoznalost učenika te prikazuje, vizualno i intuitivno, što se zapravo događa kada množimo dva broja.
Predavanja su zatvorenoga tipa.