Predavačica:
prof. dr. sc. Ivana First Komen
Priroda i društvo na mnoge su načine povezani s marketingom, o njemu ovise i na njega utječu. Na predavanju će se istražiti odgovori na pitanja kao što su: što je u prirodi marketinga i što znači baviti se marketingom; zašto je marketing društvena znanost, a baviti se marketingom prirodno; utječe li marketing na društvo ili društvo na marketing; koja je uloga marketinga u očuvanju prirode i drugih za društvo relevantnih resursa. Predavanje je namijenjeno svim studentima UNIRI-ja, ali i široj javnosti koja želi razumjeti na koji im način primjena marketinga može pomoći u kreiranju vrijednosti za zajednicu.
Prof. dr. sc. Ivana First Komen
redovita je profesorica Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Svoj istraživački i profesionalni interes veže uz marketing, posebno uz područje marketinga malih proizvođača, strateškog marketinga i brendiranja, digitalnog marketinga i razumijevanja ponašanja potrošača. U svojstvu je voditeljice ili članice tima sudjelovala na brojnim znanstvenim i stručnim projektima te prezentirala rezultate istraživanja u međunarodno priznatim časopisima i na međunarodnim znanstvenim skupovima. Poučavanje temelji na rezultatima znanstvenih istraživanja i čvrstoj suradnji sa stručnjacima iz prakse i lokalnom zajednicom. Često drži edukacije za poduzetnike o temama iz strateškog i digitalnog marketinga.
Mjesto: Akvarij, Kampus UNIRI-ja
Vrijeme: 27. travnja, 14.00 – 15.30
Suradnja:
Studentski centar Sveučilišta u Rijeci