Alfa u gostima: Stvaranje učionice matematičkog promišljanja

Predstavljanje priručnika

Organizator: Izdavačka kuća Alfa i Gradska knjižnica Rijeka

Izvodi: Tea Borković

Dob: odrasli

Prijave: prijave na događanje primaju se putem obrasca https://forms.gle/zKs73uq3bRn2bCos9 

U sklopu Festivala znanosti u Dječjoj kući Izdavačka kuća Alfa u suradnji s Gradskom knjižnicom Rijeka organizira predstavljanje hrvatskog izdanja knjige „Stvaranje učionica matematičkog promišljanja”, čiji je autor renomirani profesor matematike i metodičar Peter Liljedahl. 

Ova vrijedna knjiga donosi novosti iz metodike nastave matematike uz mnoge praktične savjete i strategije poučavanja. Knjiga je pisana jednostavnim i nastavnicima bliskim jezikom, te je mnoge nastavnike diljem svijeta potaknula na temeljite promjene u poučavanju, jer su se osvjedočili da primjena 14 opisanih praksi pozitivno utječe na razrednu klimu i matematičko promišljanje učenika. 

Ova knjiga nudi savjete što, zašto i kako provesti svaku od navedenih praksi te odgovore na najčešće postavljana pitanja i nedoumice učitelja o metodičkom okviru za poučavanje matematike (ali i drugih predmeta). Konkretno, 14 praksi grupiranih u četiri skupine koje omogućuju jednostavnu primjenu u učionici nude mnoštvo mikro i makro poteza, bogatih nekurikulskih zadataka za početak primjene okvira konkretne strategije za poticanje suradnje i logičkog razmišljanja kod učenika, koje, kada se kombiniraju, stvaraju optimalne uvjete za duboko matematičko promišljanje i putokaz su prema poučavanju usmjerenom na učenika i transformaciji matematičke učionice. Idealna je za učitelje/nastavnike koji žele unaprijediti svoje nastavne metode i povećati angažman učenika. Namijenjeno radu od predškole do kraja srednjoškolskog obrazovanja.

Knjigu će predstaviti urednica Tea Borković, prof., a predstavljanje će moderirati Ana Linić Faraguna.

Dr. sc. Peter Liljedahl profesor je matematičkog obrazovanja na Sveučilištu u Vancouveru. Poznat je po svojim značajnim doprinosima u području matematičkog obrazovanja, osobito u razvoju učionice matematičkog promišljanja. Motiviran strašću za poticanjem dubokoga matematičkog razmišljanja i vještina rješavanja problema, svoju je karijeru posvetio preoblikovanju okruženja u učionici. U svom radu naglašava važnost suradničkog učenja, učenje rješavanjem problema i angažman učenika, što dovodi do učinkovitijih i smislenijih iskustava u matematičkom obrazovanju. Kroz svoje inovativne metode poučavanja i istraživanja nadahnuo je brojne edukatore diljem svijeta na stvaranje dinamičnih prostora za učenje koji potiču na promišljanje.